Naujienos

Virtualiose konferencijose – centro mokytojų geroji darbo patirtis

2021 11 23

Lapkričio 18 d. dvi centro mokytojos gerąja darbo patirtimi dalijosi su šalies mokytojais. Vilniuje vyko tradicinė Lietuvos gamtos mokslų mokytojų konferencija ,,Gerosios patirties sklaida 2021“, skirta Jurgio Ambrozijaus Pabrėžos – kunigo, tyrinėtojo, vieno iškiliausių XIX a. švietėjų, 250 -osioms gimimo metinėms paminėti. Renginį rėmė Vilniaus miesto savivaldybė, Valstybinė saugomų teritorijų tarnyba prie Aplinkos ministerijos, socialinių mokslų habilituota daktarė, profesorė, Seimo narė V. Targamadzė ir kt. Pranešimus skaitė Vytauto Didžiojo universiteto mokslininkė, profesorė O. Ragažinskienė,  Saugomų teritorijų Nacionalinio lankytojų centro atstovė,  Vokietijoje dirbantis gamtos mokslų mokytojas A. Brazys, kiti šalies mokytojai.

Kasmet šioje konferencijoje dalyvauja ir centro fizikos vyresnioji mokytoja Alma Valonienė. Konferencijoje skaitė pranešimą ,,STEAM - patyriminė veikla garso pažinimo kelyje“ ir pasidalijo patirtimi, kaip STEAM pagalba - vienu iš šiuolaikinių ugdymo būdų, integruojant gamtos mokslus, technologijas, inžineriją, menus ir matematiką, siejant šias sritis su pokyčiais ir progresu, formuojamas mokinių gebėjimas spręsti problemas.  

Tą pačią dieną profesijos mokytoja metodininkė Dalia Sapronienė dalyvavo nuotolinėje Kauno regiono profesinio mokymo įstaigų profesijos mokytojų gerosios patirties sklaidos konferencijoje ,,Pamoka kitaip“. Ją organizavo Kauno taikomosios dailės mokykla.

Dalia Sapronienė skaitė pranešimą ,,Inovacijos pedagoginėje veikloje. Apversta klasė“ ir pasidalino gerąja patirtimi, kaip pamokose panaudoja  „Flipped Classroom“ metodą, kokie yra metodo privalumai, su kokiais iššūkiais susiduria. Vienas iš metodo privalumų- mokinių savarankiško mokymosi įgūdžių lavinimas, kai mokiniai nėra tik pasyvūs klausytojai, o tampa aktyviais mokymosi dalyviais. Taip pat šis metodas skatina mokinių mokymosi motyvaciją, padeda plėtoti gebėjimus naudotis internetiniais šaltiniais. Iššūkis – mokiniai turi būti pasiruošę savo motyvacija, turėti namuose prieigą prie internetinių šaltinių. Nepaisant iššūkių, mokytoja Dalia patikino, kad verta išbandyti šį metodą, kai mokiniai namie susipažįsta su nauja tema, o pamokos metu klasėje ją įtvirtina. Apverstos klasės metodas mokymąsi daro įdomesnį ir patrauklesnį. 

Alma Valonienė, fizikos mokytoja
Dalia Sapronienė, profesijos mokytoja